Monday 5 April 2010

Påsken

Nå er påskeferien snart over. Mandag sykla jeg tur med Tina sin nye sykkel på levee'en i to timer. Tirsdag gikk jeg tur med Emma og Danny, så var vi på Walmart og så gikk jeg tur med Shelbi. Onsdag gikk jeg tur med Shelbi, så kjøpte vi snowballs (det er som shave ice hvis dere vet hva det er, en hard slush på en måte), og så bada jeg i bassenget til Shelbi og så var vi på Walmart etterpå, og da brukte jeg kun 6 dollar, noe jeg trodde var umulig på en så stor butikk! Torsdag sykla jeg tur med Heidi og så var vi en god gjeng hos henne og så film. Fredag var jeg med Shelbi og Drake hos Tyler på en "crawfish boil". Crawfish er noe slags skjelldyr som smaker litt som reker, veldig godt. Og her passer det fint å nevne navnet til Chase. For to visse andre personer med navn som rimer på skrellbi og drage (ok det rimer vel egentlig ikke men dere tar hintet) har blitt litt kjepphøye fordi jeg snakker ofte om dem på bloggen, og Chase følte seg utenfor fordi han ikke har blitt nevnt. Ok, skal bare nevne Chase en gang til, håper de lurer fælt nå. Og så var vi på kino etterpå og så Hot tub time machine. Lørdag spillte jeg tennis for første gang sammen med Shelbi, Frank, Jason, Blaine, Kaitlin, Heidi og Paige. I dag har jeg snakka med mor og far og Hilde på skype, så var jeg i kirken med Heidi, og så har jeg vert hjemme med Tina og Tony for en gangs skyld og grilla. Og jeg som hadde tenkt å ta det rolig og slappe av i påsken...
Og i morgen skal jeg og skrellbi og dragen ut og ro i båt eller fiske eller noe sånt.

No comments:

Post a Comment