Monday 3 May 2010


Jeg blir litt svimmel når jeg ser på hvor mange som har vert inne på bloggprofilen min. Nesten 2000 folk, og det kan jo ikke være mor og far alle gangene?
Shelbi og Drake kom tilbake fra band trip'en i dag, det var koselig. De kan være ganske uforDrakelige (hahahahaha), men jeg savnet dem! Og de var bare borte 5 dager, hvordan skal dette gå når jeg skal hjem?
Åja, bildet! Bildet er av en vegg på skolen, alle seniorene får sette håndavtrykkene sine på veggen som et minne. Who dat er slagordet til the saints (New Orleans american football-lag som vant the superbowl), og den blomstertingen er en fleur de li, logoen til Saints, men også sånn symbol for Louisiana generelt. Min hånd er helt nede til høyre, den er grønn, den kom ikke med på bildet. Det står Eli, Cross country og track mellom fingrene. Ja for det nevnte jeg ikke, men man skriver navnet sitt og tingene man har deltatt i i løpet av high school.
I morgen skal jeg på field trip til LSU, Louisiana state university. Det er det største universitetet i Louisiana med ca 30.000 studenter... Så det blir kult å se, så det kan jeg fortelle om neste gang jeg skriver her.

No comments:

Post a Comment