Friday 23 April 2010

alligatorer og avslapping

Drake, våre to nye venner, og meg :) solbrendte og slitne etter en lang dag med mye løping!
I går var mitt siste track meet (track meet = friidrettskonkurranse). Det var district, der de beste trackfolka i mitt distrikt konkurrerte, og de beste av dem går videre til regionals. Og jeg kom altså ikke videre da, for man måtte komme på 1. 2, 3 eller 4. plass. Jaja, er ikke sååå lei meg, blir ganske herlig å komme hjem før klokka 17 om ettermiddagene, og slappe av i stedet for å løpe. Jeg satte ny personlig rekord i 1 mile (1600 m) på under sju min, så det er jeg fornøyd med, men det holdt bare til sjette plass, var oppe på 5. plass et par sekunder, men hun slo meg i innspurten. Men jeg er litt glad jeg ikke kom på femte, for da hadde jeg bare irritert meg over hvor nær jeg var.. hehe. Men Drake kom videre, han satte og ny personlig rekord, 4.55! Jeg ble minst like glad som han, og jeg lovte å skrive om hvor flink han var på bloggen. 2 mile-tida mi var ikke like bra som jeg hadde håpt, men som coachen min sa "Some people are put on eart to run, some people aren't. And for those who arent put here for running, for them to go out and run like that, that takes a lot of courage! I'm proud of you babe!" Åja, det har jeg vel ikke nevnt før. Alle her kaller hverandre for babe, sweetie, boo, og sånt! Det er veldig koselig, og det synes jeg vi kan begynne med i Norge og :)
Forrige lørdag var jeg og mr Tony på en swamp tour her borti en plass. Vi kjørte med en båt ut i en stor sump og kikkte på alligatorer som var både to og tre meter lange!! Tour guiden vår var en tretten år gammel lubben gutt med blondt hår i hestehale, han var mer opptatt av å prøve å fange disse bestene med en alligatorfiskestang enn han var om å vise oss rundt. Virket litt halvskummelt, men vi kom da fra det i live! Og så har jeg holdt en aligator som dere ser på bildet :D
Rundt 6 uker til jeg kommer hjem nå. 31. mai!

1 comment:

  1. Hei Eli.
    Måtte ta meg ein tur innom bloggen din for å se koss det stod te me deg.
    Hørres ud som du har det kjempe kjekt.
    Imponeranes tid på 1 milen då.

    Kosa deg de resterande 6 ukene du har igjen av oppholdet.

    ReplyDelete