Saturday 16 January 2010

Band geek for en dag


Hei.

Nå har skolen begynt igjen, etter litt om og men. Vi fikk fri to dager i sist uke pga været! Fredag og mandag uken før denne fikk vi fri! Fredag fordi det var frost ute, og det kunne bli glatt på veiene (noe det ikke ble), og mandag fordi alle lot vannet renne om nettene så rørene ikke skulle fryse, så da gikk skolen tom for vann.. Vi hadde vann her jeg bor da, og det var ganske greit å få litt ekstra juleferie. Og vi har jo forresten fri på mandag og på grunn av Martin Luther King-day


Men nå har jeg ihvertfall kommet litt inn skolerutinen igjen, og jeg har blitt vandt til de nye fagene. I første time har jeg gym, men elevene her har omdøpt det til fisking fordi gymlæreren min elsker fisking, så vi skal lære mye om det har jeg forstått. Og halvparten av dagene jeg har hatt gym til nå har vi bare sittet i tribunene og ikke gjort en dritt. En dag gikk vi til baseballkontoret og så på tv... Litt av en gym! Men klassen er ganske morsom, og det er jo greit å få tid til å gjøre lekser eller øve til prøver.


Etter det har jeg Sports Medicine 3. Det er påbygg til Sports Medicine 1 og 2 som jeg hadde i høst. Det kan være litt vanskelig av og til, men ganske kjekt. Klassen min er sprø, og læreren er ung.


Så har jeg Speech. Den klassen er ikke så koselig... Pensumet er greit nok, men mange av folka i klassen er spesielle. Jeg sitter ved siden av to veldig innpåslitne gutter, og de klarer virkelig ikke ta et hint. Og så er det en annen fyr der som er veldig frekk i kjeften og fæl mot alle! Han snakker om hvordan han er så smart, og at han skal gå 12 år på college, og da en jente i klassen sa at hun ville bli sykepleier lo han bare ondt og kalte henne dum... Han er rett og slett bare ikke hyggelig. Men ingen i klassen liker han, så det går nok bra. De andre pleier å sitte og kaste blyanter på han og gi han fingern og sånt, og han er så frekk i kjeften at jeg gidder ikke synes synd på ham. Men jeg har et par i klassen jeg er god venn med så vi kan sitte og himle med øynene sammen :)


Og til slutt har jeg World history. Det er kjekt. Klassen er grei, jeg kjenner mange der, og læreren, Coach LaCombe, er kjempegrei!


Og så tilbake til tittelen på dette innlegget! For jeg har nemlig vært med Shelbi på band practice på torsdag! Og når jeg sier band mener jeg skolen sitt korps. Jeg fant fort ut at korps er ikke noe for meg, og jeg har ingen planer om å begynne med det i den nærmeste fremtid. Men det var jo kjekt å se hvordan det var.

No comments:

Post a Comment