Wednesday 6 January 2010

juleferien

Shelbi fikk en valp til jul. Han heter Blaise
Tony, Elisabeth, Hilde og meg var på Houma house, et gammelt plantasjehus. Kortbuksevær! :)
Houma House

Mona kom på besøk et par dager i romjula og bodde hos meg. Vi gikk på skøyter i Baton Rouge med Shelbi, Summer og John en kveld.
Julaften på the levee. Elisabeth, Hilde, meg, Drake, Darren og Shelbi. På julaften var vi først hos Tinas mor, så kjørte Tony oss til Drake sin bestemor. Der snakkte vi med slekta hans, åt og så gikk vi opp på levee'en. Klokka sju tennte alle sine bonfire'er, og jeg fikk æren av å tenne Drake sin familie sin bonfire. Etter det stakk vi bort til Shelbi sin tante og traff flere folk og spiste mer. Og så tilbake til bestemoren til Drake igjen og spiste enda mer! Etter det var klokka mye, og Hilde og Elisabeth var trøtte, så vi kjørte dem hjem, og så gikk resten av oss på Midnight mass. Alle her nede er katolske, men messene her er ganske like de norske, utenom at man må knele på en knelebenk av og til.
Meg og flammekasteren og bålet :)

Tony og hunden Harley på julaften. Harley elsker øl, så han fikk en liten skvett i en skål.
Meg og Snøhvit i en park i New Orleans. Meg, Elisabeth, Hilde og Tony gikk tur i en park på lille julaften, og der hadde de mange juledekorasjoner, mange julelys, julemusikk osv.

Elisabeth og Hilde reiste hjem i går, og i dag har jeg vaskt klær og støvsugt hele dagen. I morgen begynner skolen igjen med helt nye fag. Jeg har valgt P.E (gym), Sports Medicine 3, Speech og World History.

No comments:

Post a Comment