Sunday 20 December 2009

building a bonfire!



I dag har jeg gjort noe superkult! Jeg har vært med Drake og familien hans og bygget en bonfire. Så det er altså bonfires som er på bildet over. Jeg hadde ikke med meg kameraet mitt, så bildet er tatt fra google. Tilbake til poenget, Tina slapp meg av hos Drake sin bestemor (som er kjempekoselig!!), og der var også mange av søskenbarnene hans, og så åt vi hjort til lunch. Så gikk vi opp på levee'en og starta å bygge. Hehe, de voksne mennene hadde på seg sånne rutete skjorter og skitne jeans, og så drakk de øl. Veldig amerikansk, og egentlig akkurat sånn jeg hadde forestilt meg! Det var egentlig bare meg og moren til Drake og en haug med gutter der, for dette var tydeligvis mannfolkarbeid. Familien til Drake er kjempekoselige, men de er sprø hele gjengen, neida de er så koselige så. Og så fikk jeg prøve å sage med motorsagen, noe Drake synes var kjempefestlig, men jeg synes jeg fikk det ganske godt til. Det var kjempekjekt å bare være ute hele dagen i det fine været, for været har vært kjempefint i dag! Solen har vært ute hele dagen, og jeg gikk i tskjorte og knebukse. Jeg burde nok ha hatt på meg langbukse for leggene mine er ganske oppskrapte nå etter å ha traska rundt i buskene for å lete etter passende trær å kappe ned.

Og på torsdag var jeg på julekonsert med Remy. Skolen sitt band og et kor holdt en julekonsert i skolen sitt auditorium. Hehe, jeg og Remy var vel de eneste tenåringene i publikumet, utenom oss var det bare foreldre og besteforeldre. Men det var kjempekjekt likevel. Det var veldig julete, auditoriet var pyntet med fine julelys, og de hadde juletrær! Og når koret sang, kom de gående inn med lys i hendene, akkurat som Santa Lucia, bare uten en Santa Lucia :) Konserten varte i over to timer, men det var koselig for det.

Og i morgen skal jeg på julehandel med Tina, først til et kjøpesenter og så til Walmart. Og det blir bra, for da skal jeg kjøpe mer knekkebrød, har vert uten knekkebrød nå i to uker og jeg begynner å få abstinens. Og nå får jeg virkelig mye besøk i jula, ikke nok med at Hilde og Elisabeth kommer på tirsdag, nå kommer også Mona den 26. desember og overnatter et par netter! Og vi har allerede lagt planer, for nå på onsdag skal jeg og Hilde og Elisabeth lage pepperkaker med noen av mine amerikanske venner! Ååå så koseligt!

Haha, lurer på hvor mange ganger jeg skrev "koselig" i dette inlegget, men jeg har hatt det veldig koselig i det siste!

No comments:

Post a Comment