Tuesday 8 December 2009

snufs og skøyting

Hei
Jeg er sjuk, og det fortjente jeg virkelig, hehe. Har hatt feber siden søndag, men nå begynner jeg å friskne til, så satser på at jeg kan gå på skolen i morgen. Så de siste tre dagene har jeg ikke gjort annet enn å sove og se på tv med Tina.

Men på lørdag så var jeg og gikk på skøyter med en gjeng med amerikanere som aldri har stått på skøyter før. Det var ganske morsomt, noen av de var ganske flinke til å aldri ha prøvt det før. Vi fallt alle sammen, og jeg har enda blåmerker på knærne. Eller forresten, Summer fallt aldri fordi hun nekta å slippe tak i bommen langs kanten av isen.

Ser at veldig mange har vert innom den der bloggprofilen min, det er litt rart å tenke på at over tusen folk har lest bloggen min.. hehe.. Ser egentlig bare for meg at det er mor og far og et par spesielt intresserte som sitter og leser.. jaja.

No comments:

Post a Comment