Monday 14 December 2009


Nå er jula virkelig rett rundt hjørnet! Da jeg kom hjem fra skolen i dag hang det tre røde strømper i stua, en til meg, en til Hilde og en til Elisabeth! Så nå er jeg virkelig klar for å få besøk! Har gledet meg til å spise norsk snop lenge nå, og så blir det jo litt kjekt å se litt av familien igjen og :)




Vi har to halvdager igjen av skolen før ferien starter. To eksamener, men det skal nok gå greit, for de er avkryssingsprøver. Så i dag var den siste dagen jeg spiste lunch på skolen i 2009, så jeg feiret med cookies. Lunchen er virkelig høydepunktet av skoledagen, for de jeg sitter med er sprø. I går snakkte de om hvordan jeg har forandret meg siden jeg kom hit. Chase sa at første gang han så meg trodde han at jeg var veldig sjenert og smart, noe som viste seg å ikke være sant. Hmm, vet ikke om jeg skal være fornermet eller smigret over den kommentaren. Jaja




Jeg er virkelig klar for både juleferie og besøk nå. Og vi har allerede begynnt å planlegge hva vi skal finne på når Hilde og Elisabeth kommer. Og så skal vi nok en tur til New Orleans og besøke Mona og. Men en ting som er litt teit er at været forandrer seg så brått, og da er det litt vanskelig å planlegge ting. Vi kan ha 4 grader og pøsregn den ene dagen, og så 18 grader og sol den neste. Og amerikanere har stor respekt for været, så om det regner er det få som forlater huset.

No comments:

Post a Comment