Wednesday 2 December 2009

Bading osv



Hei. Me he bada. I November! Det var kaldt. Vi satt i engelsktimen og snakkte, og så kom vi inn på bading. Og de trodde ikke at jeg kom til å bade nå, i November, fordi det er jo kjempekaldt! Det er jo ikke varmt ute heller da, var under 20 grader, det var vel kanskje 15 grader ute. Regner med at det er litt kaldere hjemme fordetom. Shelbi nekta å bade, så hun ringte til Drake så han kunne være med meg å bade. Shelbi insisterte på å ta mange bilder, og jeg fikk beskjed om å gå hjem og blogge om det, så foreldrene mine får se hva slags galskap jeg holder på med her nede.

Etter vi var ferdige å bade stakk vi inn for å se fotballkamp. The Saints (som er det store fotballaget i området) spillte kamp, men vi fant fort ut at vi gadd ikke se kamp, så Drake slapp meg av hjemme. Rett etter jeg hadde kommt meg innfor døren ringte Shelbi, for Drake hadde tydeligvis glemt mobilen sin, så vi kjørte til Movie gallery for å levere den tilbake. Der var Darren, så vi ble der og snakkte med han en stund. Hehe, de vil alltid høre meg snakke norsk, så ca annenhver dag er jeg nødt til å ha en samtale med meg selv for at de skal få høre meg snakke norsk. Og Darren lurte på om alle utvekslingselever var pene, for han kjenner en tysk jente som var her for noen år siden, og vi var jo begge så fine. hehe. Pingla Shelbi. Shelbi trodde inntill nylig at reindyr var oppdikta dyr. Jeg fikk forklart henne at ja, reindyr eksisterer faktisk i virkeligheten og nei, de har ikke rød nese som Rudolf.

Nå er det snart jul, og under 3 uker til juleferie! Snart får jeg og besøk av Hilde og Elisabeth. Og så kommer Mona ned til New Orleans en gang i romjula :) Og siden det er første desember i dag har jeg åpna første pakken i pakkekalenderen min, der fant jeg et puslespill som skal bygges sammen til en klosse. Heldigvis har jeg klart å bygge den, for ellers hadde det nok blitt lite søvn i natt. Og jeg tror jeg har klart å gjette meg fram til hva de fleste pakkene er, men den jeg skal åpne i morgen har jeg ikke peiling på hva er.
Det går kjempebra med fotballaget til skolen min, og nå har de bare en playoff-kamp igjen. Og vinner de den skal de spille State Championship-kamp i the Superdome i New Orleans. Men Lutcher har vunnet alle kampene til nå, så satser på at de vinner denne og:) Svømmeteamet her vant og nettop state championship. De tar sport seriøst her, det fant jeg jo fort ut da jeg begynnte med cross country.



No comments:

Post a Comment