Sunday 21 February 2010

20 februar

funny graphs and charts
see more Funny Graphs

Dette er VELDIG sant her i USA. Alle her er mot abort og homofilt ekteskap, og ALLE elsker Taylor Swift. Og alle er kristne. Man tuller ikke med religion her borte!

Sist gang jeg skrev var jeg så opptatt av å fortelle om Mardi Gras at jeg helt glemte å skryte av karakterene mine. Jeg fikk A, A, A, og B det første kvartalet av vårsemesteret. Og det er jeg fornøyd med!

Og så glemte jeg å nevne Valentine. Hehe, her i USA er valentine mer seriøst enn hjemme i Norge. Alle jenter med kjærester forventer blomster, sjokolade og smykker. Og de fleste får det og.. Jeg fikk verken blomster, smykker eller sjokolade, men jeg hadde en valentine. Gjett hvem? En svart gutt med downs syndrom. Vi hadde gym sammen med en special education klasse, og så kom han bort til meg og ga meg en slikkepinne med et valentine-kort på og så sa han at jeg var pen. Det varte ikke så lenge da, for et par minutter senere gikk han bort til en annen jente og ga henne snop og sa "call me!". Jaja..

Ellers er jeg VELDIG klar for camping neste helg, jeg aner ikke hva jeg skal forvente meg, men det blir nok kjekt. Ikke så lenge til jeg reiser og besøker Mona i Arlington og blir med henne til Memphis.

Åja, toalettsetet jeg malte. Det var for et prosjekt i World History. Vi hadde om Afrika, og skulle lage noe som hadde noe med afrikansk kunst å gjøre. Så meg og Shelbi lagte skjold av toalettseter.

No comments:

Post a Comment