Thursday 4 February 2010

Coach Rugaard! hahahahhahahahaha

Hei!
I går var jeg og Emma og åt på La Caretta, en meksikansk restaurant! Var kjempegodt!

Og så til det jeg egentlig loggte på for å fortelle! Vi har for tiden bare en track-trener, og han har ikke så god peiling på å løpe long distance. Så han ga meg og Drake ansvaret for å lage treningsopplegg for oss som løper de lengre distansene! Så nå kan dere bare kalle meg Coach Rugaard :D Det er bare meg, Drake og to gutter som går i 8. og 10. klasse, Jude og Seth, som løper long distance. Og siden Drake er på band practice et par dager i uken har jeg utnevnt meg selv sjef! Så i dag sprang vi to 800 metere, og en mile (1,6km), og så jogget vi 800 meter innimellom og.

Nå har jeg nettop spist restene fra middagen i går til middag. Porsjonene de serverer på restauranter her er så store at det er nok til to store middager for meg. Hadde World History eksamen i dag, håper det gikk bra for om jeg får A på den får jeg A på karakterarket.

No comments:

Post a Comment