Thursday 18 March 2010

walking in memphis

Hei

Nå er jeg tilbake fra turen min til Memphis og Dallas. Det var litt godt å komme tilbake til Louisiana og alle folka her, til og med Chase sa at han savner meg! Og Chase sier ikke sånt, han ligner veldig på Harry Potter og så virker han litt grinete (noe han egentlig ikke er), så jeg pleier alltid tenke inni meg at han ligner på Harry Potter rett etter han har tapt i rumpeldunk mot Malfang.. Hehe

Okei, så ja. Jeg er hjemme, alt er bra. Skal legge ut bilder og fortelle hva vi gjorde når jeg har litt bedre tid!

Og ja så må jeg fortelle en ting til. Jeg var ETT (uno, one, 1) poeng fra å få A i World History. Jeg trengte en 93 eller høyere for å få A på karakterarket, jeg fikk 92, B! På alle testene mine dette kvartalet har jeg fått 90 og over, bedre karakterer enn første kvartal (da jeg fikk A). :(

Og ja en ting til! Vi satt i speech klassen da Blaine som sitter bak meg oppdaga at hun eine i klassen var høy. Som i har røykt ulovlige ting-høy. Jeg hadde mine nye joggesko på, så sa hun "Your shoes are shiny! I dont like to wear shoes. Maaan, I'm wearing shoes! I like to wear flip flops or hills, I mean Heels. Hills heels hills heels"
Jeg tuller ikke!

No comments:

Post a Comment