Monday 29 March 2010

Prom 2010

:)

Handa mi i dag.


Handa mi i går. Blomsterting, corsage heter det. Drake hadde matchende blomst i knapphullet. Veldig amerikansk!


Hei. jeg overlevte prom, og det var kjempekjekt. Håret mitt overlevde og, selv om noen var litt skeptiske siden jeg gikk til en svart dame for å fikse håret. Prom var veldig kjekt! Det var som et ball bare at ALLE danset og folk tok enormt mange bilder. Alle var veldig pynta og fine, og alle var i godt humør virket det som. Det var kjekt å se alle vennene mine i finklær. Skal legge ut bilder på facebook.
I dag var jeg, Shelbi, Frank, Ethan og en fyr til ute og kjørte med firhjulere i søle. Vi satt egentlig mer fast i søla enn vi kjørte rundt, men det var kjekt fordetom. Jeg tror det er sånn det skal være når folk kjører firhjulere her. Men vi endte opp med å bli VELDIG sølete. Frank var grå. Og det minner meg om at jeg må vel kanskje hive de klærne i vaskemaskinen om de skal ha håp om noen gang gå tilbake til sine normale farger.
Og ja, det 5K racet som jeg og Frank og Drake løp gikk også bra. Jeg kom på tredjeplass av damene, og kom først i min aldersgruppe. Det var over 100 folk som løp, så jeg er ganske fornøyd med det. Drake kom på 2. plass og Frank 7. Det var litt hardt å stå opp klokka 7, og det ble en veldig lang dag, var hjemme i mellom 3 og 4 om natta.
Jeg kommer hjem 31. mai!

1 comment:

  1. HEI!! DET VAR MORO Å LESE DIN BLOGG. DET SER UT TIL DU HAR DET GODT,MEN JEG HÅPER DU HUSKER DET JEG SA OM "AMRIKANSK ENGELSK".JEG HAR DET BRA ,OG TRIVES I STOR STIL PÅ LÆSØ. JEG ER EN TUR I JYLLAND OG BESØKER KARI OG ODDVIN I ET FERIE -SENTER .
    BESTE HILSNER FARFAR.

    ReplyDelete