Saturday 27 March 2010


Hei, når dere der hjemme leser dette er det nok den 27. mars, en dato som har vert avmerket på kalenderen min i mange måneder: datoen for prom! Jeg grugleder meg litt, det har vert mye styr og kav for å forberede seg til dette her, så nå håper jeg det lever opp til forventningene. Det kommer til å bli en travel dag i morgen, for først skal jeg og Drake og Frank springe et 5 km FCA veldedighetsløp om morgenen, og så er det til en frisør (moren til en veninne av meg), og så til sminkør på M.A.C på kjøpesenteret en halvtime fra her, så tilbake og så hoppe i kjolen og avgårde kåre.
Og i dag innså jeg at jeg har virkelig blitt påvirka her nede! En av de første dagene jeg var her nede tok Tina og Tony meg med på en restaurant, og Tony bestillte fylte jalapenos. Jeg prøvte en halv, og holdt på å brenne opp på innsiden. I dag bestillte jeg fem selv og åt dem alle sammen!

No comments:

Post a Comment