Monday 8 March 2010

raseforvirra, baskin robbins, track meet

I dag var jeg og Emma på Baskin Robbins.
Mmm is.

Meg og Nancy.
I går hadde jeg mitt første track meet. Har vært kjempenervøs hele uka, men det gikk greit. Jeg løp en mile (1,6 km) og to miles (3,2 km), og jeg kom på 7. plass i en mile og 4. plass i to miles. Av hvor mange? eeh, fint vær i det siste, synes dere ikke? Neida, var 8 som sprang en mile og 4 så sprang to miles. Så jeg kom ikke sist hele tiden, slik jeg hadde forventa. Hun som kom sist fullførte ikke da, for hun stoppte og begynnte å spy. Jeg fullførte og sprang på do og spydde rett etter. Tiden min var 7,20 og 14,08. Det sier vel ikke dere så mye, men frem til nå har jeg alltid løpt en mile på over 8 min og to på over 16. Så jeg vet ikke helt hva som gikk av meg i går, men jeg klager ikke! Og så er det litt rart at jeg løper to miles raskere enn en.
Ok, nok track-snakk. Jeg har eksamener neste uke, og på fredag reiser jeg til Dallas og Memphis med Mona!!
Åja, det der med at jeg er raseforvirra. På track teamet er det stort sett bare svarte folk, noe jeg ikke har noe problem med. Men på torsdag ble jeg spurt "Eli, hvilken farge er du?" Jeg kikker ned på armen min, og sier "Eh, hvit tror jeg...?" Men de mente at jeg er for snill til å være hvit, hehe :)


1 comment:

  1. Off og off, så hardt dokke trene, som må spy ittepå. Høyrdes grusomt ut.
    Pass godt på dokke sjølv. :-)

    ReplyDelete