Sunday 11 October 2009

New Orleans!

Hei. På fredag var jeg i New Orleans sammen med vertsfaren min Tony. Vi gikk rundt og så på byen, spiste beignets på Cafe Du Monde, så på French quarters og Bourbon street. Byen er veldig fin, har savnet å gå rundt i en by. Jeg bor på en liten plass, og det er ikke mulig for meg å komme meg til en by eller et kjøpesenter selv, er avhengig av vennene mine eller vertsforeldrene mine til å kjøre meg. Etter vi kom hjem fra New Orleans, var jeg med Julie og Jacie og kjøpte halloweenkostymer, og så gikk vi på kino og så Zombieland. Filmen var kjempemorsom!
Harley er verdens kuleste hund. Hun er så glad i meg! Tina sier at hun pleier å sitte å stirre på trappen opp til rommet mitt når jeg er på skolen :) Og da jeg var hjemme alene i dag, og stod øverst i trappen og skulle gå ned, så jeg henne stikke hodet rundt hjørnet og stirre opp trappen på meg. Hun ble ganske forfjamset da hun så meg, så da måtte hun skyndte seg tilbake og legge seg på golvet og spille kul, og late som hun ikke så meg.

Båt på Missisippi.

Ser at det er mange som er innom bloggen min, og jeg har laget sånn poll der dere kan stemme på hva dere vil se mer av på bloggen. Det er ikke så mange som har stemt enda, ser jeg, men jeg ser på lesertallene at mange flere har vert innom. Forstår godt at ikke alle gidder kommentere når dere leser, men jeg hadde blitt glad om du tok deg tid til å stemme.

I går hadde vi et cross country meet. Men det regnet hele natten før løpet, så det var ufattelig sølete, så treneren sa til oss at vi måtte være forsiktige, og det viktigste var at vi kom hele fra det. Da ble vi nesten litt redde, dette er jo samme treneren som gir oss straffeoppgaver om vi går så mye som et skritt på treningene. Men vi jentene bestemte oss for heller å løpe sammen, og ta livet med ro. Det gjorde dette racet det morsomste til nå, de jentene har alltid så mange rare kommentarer! Og søla gjorde det ikke mindre morsomt. Cross Country-uniformene våre var gråe da vi kom til målstreken, noe vi gjor etter mye om og men, dette var de sakteste 5 kilometerene jeg har løpt i min cross country-karriere.

3 comments:

  1. hallo. du glømme Bette jo:(

    ReplyDelete
  2. neidå! savne bette å oscar. desse honnane her tåle jo ikkje tur, så savne å gå lange tur i skogen mæ bette!

    ReplyDelete
  3. best for deg. så då he du kje verdens kulaste hond:P for den æ hær;)

    ReplyDelete