Wednesday 28 October 2009

Halloween?

Nå er det snart Halloween, og jeg har allerede vert på mitt første halloweenparty. Min veninne Julie hadde en fest i faren sitt hus. Huset passet perfekt for å ha et halloweenparty, fordi det er over 100 år gammelt, og har rykte på seg for at det spøker der. Hihi, og her skulle jeg altså overnatte. Men det gikk fint, og det var en vellykka fest :) Jeg var utkledd som matros, og hadde en blå matroskjole og en sånn kul hvit hatt.
Her er Julie. Hun var kledd ut som en sånn dukke med hull i ryggen som folk snakker gjennom. Har glemt hva det heter. Men på dette bildet har hun på seg en sånn maske, så det er ikke så lett å se at hun har sånne linjer på haken, som de der dukkene har.

Her er en veldig søt liten marihøne som var på besøk hos Julies foreldre :)

Her er plassen vi kjøpte gresskar, jeg skal skjære ut mitt til helgen. Og så skal jeg også på en annen halloweenfest, så jeg får skrive mer om det senere heller.
I dag har jeg vært syk, hadde spysyka i går, og har vært hjemme fra skolen i dag. Nå sitter jeg og slapper av og ser på repriser av frustrerte fruer. Ellers har vi endelig begynt å bake i Food and Nutrition. Frem til i går har vi kun sittet og kopiert notat fra en powerpoint mens læreren snakker, og så hatt prøver på det. I går lagte vi cookies, det var ikke så veldig spennende, fordi vi er fem personer i en gruppe, og alt er så planlagt og regulert av regler. Det er en person som kun har til jobb å finne fram ingredienser, en for å måle opp ingredienser, og en for å mikse...



No comments:

Post a Comment