Wednesday 4 November 2009

November allerede..


Jeg har fått norsk sjokolade og smågodt!! Fikk en stor pakke av mor og far som ankom sist torsdag. Så i helgen har jeg ikke spist annet enn sjokolade føles det ut som :) Jeg fikk også leverpostei, komlemjøl og blader og tegneserier! Jeg tok med den eine sjokoladeplata på skolen på fredag, fordi det var dagen før halloween fikk vi lov til å spise i klassene, og det var stor suksess. Alle ville prøve den fantastiske norske sjokoladen, og de var allle enige i at det var den beste sjokoladen de noen gang hadde prøvt. Hver eneste smule ble slukt før jeg visste ordet at det, og en jente spurte til og med om hun kunne få ta med seg innpakkningspapiret hjem...

Fredag fikk vi også utdelt spook-o-grams. Små slikkepinner med snytepapir over for å ligne spøkelser med hilsener som man kunne kjøpe uka før halloween for å sende til venner. Jeg glemte å sende til noen, men jeg fikk noen av noen veninner :) Jeg syntes dette var veldig kult og amerikansk, og de andre bare ler av meg når jeg blir glad for slike ting som de mener nesten er litt teite og barnslige.




Fredag var jeg på fotballkamp, lørdag var jeg med Shelbi, og så på en stor halloweenfest.

Søndag var jeg på shopping hele dagen :) Handla mye, blandt annet bursdagsgave til Emma, Hilde og Stina :) og så handla jeg en ting eller to til meg selv..


Ellers er cross country-sesongen over, så nå slipper dere å lese mer om det:) Nå tror jeg ikke jeg skal begynne på en ny sport før i januar, så jeg faktisk får litt tid nå til å gjøre lekser og slappe av. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken sport jeg skal begynne med enda, det står mellom track, soccer eller golf. Jeg vet ikke hvorfor jeg vurderer golf, men fikk plutselig så lyst til å prøve det.

1 comment:

  1. Golf hørdes rått ud :P Men bjunne ikkje dokka soccer nå i desember? Di he jo try-outs på sportane, så du kan ikkje bara bjunna midt i sesongen liksom.

    ReplyDelete