Friday 14 May 2010

as we go on we remember all the times we had together!

Var på camping i helgen med Shelbi og familien. Det var veldig kjekt. Vi var på Fountaine Bleu i Mandeville (sikkert veldig nyttig for dere når jeg nevner stednavn, forklarer jo veldig mye), og denne campingplassen hadde mer trær og skog enn sement. De hadde og mange fine stier til å sykle og jogge på. Familien til Shelbi er så koselige, og de er veldig snille. Sa hadet til tanta til Shelbi på søndag, og så begynnte vi begge å grine. Og det var da det slo meg at hvis jeg begynner å grine av å si hadet til tanta til Shelbi, kommer det ikke til å bli lett å si hadet til Shelbi og alle de andre. Jeg kjenner jo kje tanta til Shelbi så godt! Og det var sløsing av tårer for jeg så henne igjen på mandag da jeg var med Shelbi sin familie og åt middag etter senior mass. Og det hadde ingenting å gjøre med bildet over, hehe. Dette bildet var fra tirsdag, den siste dagen jeg spiste lunch i kantina, kommer ikke til å savne kantinematen :P Og se på håret til Josh, sånn hår har ca. alle amerikanske gutter, hehe.
Jeg er brunere enn Josh (dette er ikke samme Josh som på det første bildet, mange her heter Josh). Dette bildet er fra siste skoledag. Det var ganske trist. Vi hadde bare to økter, skulle egentlig ta eksamen i gym i første time, men det slapp vi for vi tok med donuts til læreren. Only in America... I andre time hadde vi allerede tatt eksamen, tok den tirsdag, jeg leverte min inn blank for jeg får B i det faget uansett, så da var det ikke vits å stresse med en unødvendig eksamen :) Mange leverte den inn blank, de fleste seniorene driter i skolen de siste månedene, for de har allerede kommet inn på college, så så lenge de ikke stryker i noen fag gjør det ingenting. Men på slutten av andre time så spillte de en sang over høytaleren, Graduation song by Vitamin C, og så møttes alle seniorene i hallen og sa hadet og grein litt.. hehe, noen mer enn litt og. Og jeg var overraskende nok ikke en av de verste! Men det var veldig trist. Etter det gikk de fleste til Alex og bada og sklei på sånn slip n slide, sånn glatt ting man sklir på. Og da klokka ble 2.30, når alle de andre slutta på skolen, var vi tilbake og sto klar med vannballonger og bombaderte alle som kom ut. Dette var en av disse her amerikanske senior tradisjonene, hehe :)

Kristen, meg og Shelbi på senior mass som var på mandag. Og i dag var det sports banquet, for alle seniorene som har deltatt i en sport, og så fikk vi god middag og en plakett. Oooog ja, i dag var jeg i New Orleans med mr Tony og miss Tina. (hahaha oppdaget nettop at jeg skrev mr og miss automatisk, men det er det jeg kaller dem, alle ungdommer kaller folk som er eldre mr og miss, hehehe). Men ja vi var i New Orleans på D-day museumet de har der, og det var veldig bra, og etterpå var vi på Hard Rock Cafe, og så på en mini shoppingtur :) Så nå skal jeg bare nyte sommerferien min, nyte sommerværet og nyte mine siste dager her..

No comments:

Post a Comment