Sunday 23 May 2010

fotball og football

Graduation var så amerikansk, akkurat som i filmene! De hadde de flate hattene og kapper, og på slutten kasta alle hattene sine opp i lufta! Jeg fikk ikke delta i selve graduation på grunn av noen normerte prøver som de tar i 8. og 11. som jeg ikke har tatt.
Før graduation var jeg borte hos Blaine som bor nedi gata, og så var vi på selve gratuation, og så var jeg hos Drake, og så reiste vi til "the boat club" der det store graduationpartyet var.
Og i går spillte jeg fotball! Som i skikkelig fotball, ikke amerikansk. Det var veldig kjekt, vi var en liten gjeng som gikk bort og spillte i en park i går kveld. Hehe, jeg forstår hvorfor american football er den store tingen, for fotball kan de virkelig ikke. Men jeg klager ikke jeg, det var ganske kjekt å drible stjernespilleren på american football-laget, hehehe. Tror det var første (og sannsynligvis siste) gangen jeg ble valgt først og var toppscorer. Vi starta i sekstida, og spillte i to timer i 30 grader. Og etterpå spillte vi ultimate frisbee. Så etter to og en halv time med løping rundt var vi svette og gode. Og nå skal jeg øyeblikk spise lunch med hele familien til Drake hos bestemora hans :)

No comments:

Post a Comment