Tuesday 25 May 2010

svipptur til florida :)

Nå skjer ting så fort her at jeg ble nødt til å blogge i dag og. Det har skjedd veeeldig mye siden sist. Ja, i går var jeg først hos tanten til Drake og spiste lunch klokka 12, så var vi innom på en baby shower for mr. Lott, band direktøren, og etter det slapp Drake meg av hjemme. Så hadde jeg ca 2 minutter til å finne bikinien, skifte og springe gjennom hagen over til Frank, for vi skulle "down the river" som de kaller det her. Faren til Frank, mr. Frank, tok oss med ut i den fine båten hans, og så sto vi på knebrett! Det var 35 grader ute og strålende sol, og det var faktisk ikke så vanskelig å stå på sånn brett, det var veldig kjekt helt til jeg fallt av og slo hodet i brettet. Så da kjørte vi rundt i båten, hørte på musikk, bada, hoppte på sånn tau i fra en brygge og sånne koselige sommerslige ting. Tiden gikk veldig fort, litt for fort, for jeg skulle til bestemora til Drake på kveldsmat, så da jeg kom hjem hadde jeg bare 10 minutt på å få ut de verste flokene av håret og skifte klær og sånn. Så kom Shelbi og henta meg, og da vi kom frem til maw maw Marilyn's house var det veldig mange biler der, men det tenkte ikke jeg noe mer over, før jeg kom inn døra og alle ropte SURPRISEEEEEE!! Det hadde jeg ikke forventa! Jeg ble selvfølgelig kjempeglad, og Tyler klarte selføligelig filme meg stående der med tårer i øynene, uten å si et ord. Bestemora til Darren hadde til og med laget en kake der det stod "we will miss you Eli". Så da åt vi smørbrød og kake, og så hadde de til og med gaver til meg :) Koselige folk. Etterpå stakk vi bort til Heidi, der spillte vi Apples to Apples, et veldig kjekt brettspill. Og såå gikk vi til Tyler og fant golf cart'en, der stabla vi på 6 personer og så kjørte vi rundt. Det gikk selfølgelig ikke bra, den gikk i stykker midt i en park et godt stykke fra huset til Tyler. Og akkurat da ringte selvfølgelig faren til Heidi, hun måtte hjem øyeblikkelig, så da måtte vi springe hjem til Tyler, og så henta vi en bil som vi slepte golf carten hjem med. Vi oppdaget da vi kom tilbake til parken at bilen hadde ikke krok, så jeg og Drake måtte sitte i baksetet og holde en stropp som var bundet fast til golf carten, gjennom den åpne bagasjeluken. Det var sikkert et veldig smart syn. Oooog galskapen ender ikke der. For da vi kom tilbake til Tyler sitt hus, snakkte vi med moren til Tyler, tanta til Shelbi. Jeg husker ikke hvordan vi kom innpå det, men vi bestemte oss ihvertfall for å reise til Florida. Såå jaaa, vi fant et hotell, booket rom, så fredag reiser vi til Florida for en helg :)

No comments:

Post a Comment