Friday 4 June 2010

florida og farvel

Nå er jeg hjemme i Norge, men jeg kom på at jeg hadde ikke sagt hadet, og så hadde jeg heller ikke fortalt om avskjedsfesten min og turen til Florida. I Florida gikk vi tur på stranden, Shelbi og Darren på bildet over. Vi var veldig mye på stranden, hele lørdagen. Så jeg ble solbrendt. Veldig solbrendt, men bare på ryggen. Det kjentes godt da jeg måtte dra rundt på 15 kg håndbagasje på flyplasser på mandag og tirsdag. Men ja, vi bada, fløy med en drage (ikke en Drake, haha), og bada litt mer.

På lørdagskvelden var vi og åt på restauranten Guy Harveys, og etterpå kjøpte vi frozen yoghurt.


Going away-partyet som Brianna arrangerte for meg :) De hadde lagt en stor plakat som alle signerte, som ikke passte inn i kofferten desverrre, og en album med bilder fra hele året mitt i USA, og der signerte alle som var på festen og skrev en liten kommentar, veldig koselig :)




Brianna sin mor hadde kjøpt kake til meg :) Vanligvis er sånne amerikanske kaker veldig fine, men smaker ikke så godt, men denne var faktisk ikke så verst.


No comments:

Post a Comment