Wednesday 5 May 2010

LSU

LSU sin campus var veldig fin. Det er veldig tydelig at LSU er et college med mange penger, for de sparte ikke på noe! Maskoten deres er en tiger, så på campus hadde de en ekte tiger (som i levende, pustende, kommer fra jungelen) i et stort bur. De hadde fine annlegg for alle de diverse sportene. De haugevis av basseng, men de hadde ett ekstra kult med en tredemølle innbyggt i bunnen så man kan løpe under vann! Men campusen var veeldig veeeeldig stor, så stor at de har egen tannlege på området, eget apotek, en fotdoktor, en fingerdoktor, en fyr som bare er ansvarlig for å ta røntgen, og alle disse er kun for idrettsutøverene. For man må være veldig god for å kunne spille college sport, og man må være EKSTREMT god for å kunne spille for LSU. Det er en i klassen min som skal dit for å spille american football, han er ranka topp 10 av high school football-spillere i hele landet (nå skal dere liksom bli veldig imponerte). Men altså, det er veldig stor forskjellsbehandling av idrettsutøvere og "vanlige folk". Han fotballspilleren er stokk dum (unnskyld, men det er sant...) og hadde aldri kommet inn på LSU hadde det ikke vært for at han er så flink i football.

Ellers har jeg sprunget med Frank i dag, og da snubla jeg over en ståltråd og trynte skikkelig. Har en del blåmerker som er veldig fargerike, men det er egentlig ikke vondt. Og det første jeg tenkte etter at jeg falt var "Yess, nå kan vi diskutere skadene mine i Sports Medicine i morgen!"

Nå har jeg vært veldig flink å blogge i det siste! Tre dager på rad, det har aldri skjedd før.

Og hvis dere lurte, fyren med bananen ble tatt av politiet etter en liten biljakt!

No comments:

Post a Comment