Monday 14 September 2009

Hallo
I går hadde jeg mitt første cross country meet. Altså sånn konkurranse. Det striregnet. Det var veldig sølete, og veldig tungt å løpe i så hardt regn. Regn her nede kan ikke sammenlignes med regn i Norge, når det regner her høljer det skikkelig. Det ble fem lange kilometer, men det var jo kjekt før og etter.

Og på torsdag var jeg på kristenmøte igjen. Vi så en veldig trist film, det var ganske rart å sitte der mens folk rundt meg satt og strigråt. Jeg kjente jeg ble litt trist da de viste et bilde av en veldig søt liten isbjørn alene på et isflak, men ellers klarte jeg ikke å involvere meg så veldig. Og så holdt den store mannen tale igjen (Det er litt fælt å kalle folk for store, men denne mannen er gigantisk!) Han sa at før var alkohol hans store besettelse, så hadde han en laaang kunstpause der jeg tenkte "værsåsnill ikke si mat" for alle er så seriøse når folk taler, og hadde han sagt mat så hadde jeg ikke klart å holde maska. Men han snakket selfølgelig om Jesus. Det er mye det det dreier seg om på kristne møter.

I dag har jeg sykla tur med Shelbi og Emma, det også i striregn. Vi kjørte til levee'n og sykla i vei. Men etter ca 10 min var Shelbi sliten, så vi snudde og sykla hjemover... Er visst ikke bare hundene jeg må få i form! Ellers skulle jeg ha vert på cross country trening i dag, men den be avlyst. Så da tenkte jeg at jeg skulle ta en rolig kveld hjemme, men da jeg fant ut at vi ikke hadde mer Nutella igjen, bestemte jeg meg for å sykle tur og kjøpe ny. Jaja, på tide å gjøre litt lekser, og gjøre meg klar for en ny uke.

No comments:

Post a Comment