Monday 7 September 2009

THE WIFEBEATER

Jeg har vert under påvirking av walmart-rus. Walmart er så gigantisk og overveldende at jeg bare måtte kjøpe tre plastikkalbumer det står believe på. Og at nøkkelringene med plass til bilder i kommer til å bli nyttige, er det ingen tvil om! Og så kjøpte jeg fem wifebeaters (konebankere). Det er et uttrykk for enkle hvite singleter for menn, hihi.

Ellers var jeg på kino i går! Det var meg, Summer, Emma, Shelbi og John. Vi gikk ført til ”the mall” og spiste. Det fine med the mall er at det er mange restauranter som selger mat, og sitter man i midten, så alle kan få hva de vil. Jeg spiste en sandwich fra quiznos. Vi så filmen Gamer, som var meget bra. Etter det tenkte vi å gå hjem, men så traff vi en gjeng med folk, Astrid, Simone (kinesisk jente som gikk på high school og bestemte seg for å bli værendes og begynne på college), Josh og kjæresten til Astrid. Vi ble med dem inn på kinoen igjen og så en film som heter noe med Steve eller noe sånt. Den var også bra, og folka var koselige. Var spennendes å snakke med den kinesiske jenta om hvorfor hun valgte å bli værendes og sånt!

I dag kom Erik og kjæresten Amber på besøk. Erik har vert utvekslingselev, og bodd med Tina og Tony tidligere, og jobber nå i North Carolina. Vi snakket om rar norsk mat. Og så har jeg vert på the mall igjen med Tina og datteren Mindy og hennes datter Abby. Og så har jeg prøvd å øve litt til eksamener som begynner på tirsdag. Må prøve å lære meg noe av stoffet i Sports Medicine, noe av det er ganske lett, men mesteparten av det er ganske vanskelig.

1 comment:

  1. du æ goe eli=) kom haim snart;) så me kan træna=)

    ReplyDelete