Thursday 3 September 2009

Det er onsdag, og jeg lever ennå! Naboen min Frank har svineinfluensa, Summer som sitter bak meg i engelsken måtte gå hjem i dag fordi hun er syk, og Tony er også blitt syk i dag.. Oddsene er i mot meg!

Ellers har jeg gangsperr! Er enda ikke helt vandt til all løpingen og styrketreningen. Men det er jo kjekt, så jeg klager ikke :) Nå sitter jeg her og prøver å fylle ut et skjema for treningssenteret. De vil at jeg skal liste opp alle gangene jeg har brukket noe, alle gangene jeg har tatt operasjoner, datoer og hvorfor det skjedde. De er livredde for å bli saksøkte.

Jeg satt i gangen med de folka jeg pleier spise lunch med, og så kommer en fyr bort og hjelper meg opp og vil følge meg til klasserommet mitt. Jentene jeg satt med spurte om jeg kjente ham, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare. Jeg visste hvem han var (og til og med hva han heter!), men jeg kjenner han jo ikke.. Men jeg kjenner jo heller ikke de jentene jeg spiser lunch med så godt! Så, hva svarer man da?

Og så har jeg forresten "skiftet vennegjeng". De jeg spiste lunch med i begynnelsen, de jeg var på overnatting hos, og var med etter skolen noen ganger er jeg ikke så mye med lenger. Rett og slett fordi jeg ikke orket dramaet deres. De kranglet hele tiden, og hadde de ikke noe å krangle over, diktet de bare opp noe. Og de hadde også tidligere drevet med marihjuana og ecstacy, og jeg vil ikke bli innblandet i noe sånn tull. (Dette trenger dere forresten ikke fortelle til farmor.. ) Neida, men de jeg er med nå er koselige, og jeg skal på fotballkamp med dem igjen på fredag. De har også lovt å ta meg med til Taco bell. Alle er helt i sjokk over at jeg aldri har spist på taco bell før, og de krangler nesten over hvem som skal bli den første til å ta meg med dit!

2 comments:

  1. Farmor he bestilt billett å æ på vei øve! Måtte berga deg frå gutta å stoff å sånn sa u på vei ud....

    ReplyDelete
  2. kæ dette æ for en kjekkas du flørte mæ?? hæ hæ hæ?? fortell:P

    ReplyDelete