Tuesday 22 September 2009

oh happy day

Hei, jeg gidder ikke flytte bildene. Les avsnittet nederst før du ser på bildene :)
I dag startet senior week. Alle seniorene kom ekstra tidlig på skolen i dag, og fikk sånne kule hvite graduation caps i papp. Så gikk vi rundt og signerte hverandre sine hatter. En veldig amerikansk, men kjempesøt, tradisjon!


I går var jeg også med på en rar amerikansk tradisjon. Vi "rolled the school"! Alle seniorene kjøpte inn en haug med dopapir, og møttes vi på skolen for å kaste dorullene i trærne. Etter vi gikk tom for dopapir rånte vi rundt i biler. Det var en kjempegøy kveld! Da jeg fortalte vertsforeldrene mine hva jeg skulle gjøre, svarte de med "Å kult, vi lover å komme å plukke deg opp om du havner i fengsel!" Alltid koselig å høre det. Og da Tina slapp meg av på skolen i dag morges snakket hun om hvor imponert hun var, og at vi hadde gjort en god jobb. Men jeg måtte si meg enig, det var egentlig ganske fint å se på. Jenta på bildet er min veninne Summer :)


I går var jeg i dåp til lille Ayden Joseph. Her er kaka. Den var ikke så god, smakte egentlig bare sukker, men de andre var veldig begeistret for den.


Jeg tror jeg har magiske krefter. I dag har alt gått min vei. Det startet i engelsken i dag morges. Jeg satt og tenkte "kjære gud, la oss se en film i dag, slik at jeg kan få sove litt. Så kommer engelsklæreren inn og sier at vi skal se "King Arthur", en film jeg har sett før, så jeg fikk sovet en times tid ekstra. Så var det matte, og vi skulle ha prøve, noe jeg ikke var helt forberedt på. Vi fikk utdelt arkene, men da vi var halveis sier læreren "TULLA! Dette er bare et øvingsark, prøven kommer i morgen." Passte meg perfekt! Og etter skolen skulle vi jo løpe de berømte 13 kilometerene. Så 4 av folka på laget bestemte seg for å skulke treningen i dag, så det var bare meg og Frank og Drake igjen. Så vi "slapp lett unna" med "bare" 10 km. 10 km i 35 varmegrader, altså å løpe i over en time i strekk, uten pause, uten å gå. Det var ganske hardt, men det føles bra nå som det er over.



No comments:

Post a Comment