Friday 14 August 2009

Her er den berømte skoleuniformen min. Jeg lovte jo å legge ut bilde av den, så da måtte jeg stille meg opp og posere før første skoledag. Uniformen er hvit t-skjorte, belte, og beige shorts eller lang bukse. Rommet i bakgrunnen er ganske rotete, fordi at når jeg først får fritid nok så prioriterer jeg å slappe av!
Jeg var på besøk hos en veninne i går. og da jeg dro fram kameraet ble de helt ville og begynte å planlegge diverse poseringer og plasseringer vi måtte ta bilder. Her poserer vi foran peisen, og viser 10 med hendene, fordi vi er seniors som skal graduate i 2010. Jeg følte meg passe teit, men det er jo slik amerikanere gjør det så det var bare å tilpasse seg! :D

1 comment:

  1. Søren, fekk du kje skjørt i uniformen din?
    Då ville jaffal kje eg jee der ;)
    Kjekt å sjå at du kose deg!
    Legge inn en liden stemme for at du melde deg opp som cheerleader, så kan du læra meg nogen triks når du komme heim igjen ;)
    Pus e foresten heima aleina nå når barnavaktå he reist vekk, eg trur kje ann e særligt fornøyd :p

    Kosa deg masse! :)

    Liv Tone

    ReplyDelete