Monday 17 August 2009

Okei, tid for å oppdatere dere på hva jeg har gjort i helgen!
Fredag overnatta jeg hos min nye veninne Kaitlyn sammen med Lindsay. Vi badet i badebassenget hennes, malte neglene våre, og lekte med kjæledyrene til Kaitlyn. Hun har to bearded dragons, en skorpion(som jeg sov mindre enn en meter fra!!!!!), en gigantisk hund, mange sirisser som hun bruker til å mate skorpionen og dragon'ene, og en haug med katter.

Det kom også en del folk jeg kjenner fra skolen innom i løpet av kvelden, så jeg ble bedre kjent med mange folk.

Lindsay, Kaitlyn, meg og Julie
Lørdag kom vi oss etter mye om og men til et kjøpesenter. Jeg skulle egentligt ha vert på cross country-trening kl 0730 om morgenen, men jeg gadd ikke! Jentene brukte ca to timer på å gjøre seg klar til å gå ut, så jeg fikk god tid til å snakke med foreldrene mine på telefon, sjekke facebook og sitte på msn. Det var kjekt å gå å kikke rundt på kjøpesenteret sammen med jentene, jeg har vert på et annet kjøpesenter før med Tina og Tony, men det er jo ikke helt det samme. Vi spiste lunch på Quiznos, kjempegode sandwicher :)
Lørdagskveld reiste vi til Laplace. Det var meg, Lindsay, Kaitlyn, kjærestene deres og to mørke menn i 30-åra. Det var litt merkelig egentlig, følte meg litt utenfor, pluss at jeg var kjempetrett etter å måtte stå opp 05.30 på fredagsmorgen for å løpe cross country, og det ble ikke så mye søvn på overnattingen heller..
I dag har jeg sovet leenge, våknet av meg selv klokken 12. Jeg skulle egentlig ha vert med Lindsay og gjengen ut å prøve "mud-driving" men jeg fant ut at jeg egentlig hadde mer lyst å bare være hjemme. Det var herlig å ha en ettermiddag uten noen spesielle planer. Klokken 18 løp jeg 1,6 km sammen med cross country-teamet. Etter det fant jeg ut at jeg ville bake grove eplemuffins, så jeg gikk bort på butikken. På vei bort traff jeg naboen min Frank (som går på samme trinn som meg på skolen), og han spurte om jeg ville være med å løpe mer. Så jeg gikk hjem og bakte, og så joggte vi 5,4 km. Jeg kommer sikkert til å angre på det i morgen, for jeg kjenner gangsperren komme krypende allerede.
Nå sitter jeg her og legger sammen klær og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Det er veldig mye som skjer her nå, så har ikke så mye tid til å sitte på msn og facebook for å chatte med dere der hjemme. Og tidsforskjellen gjør det heller ikke akkuratt enklere. Men jeg har ikke glemt dere altså, og jeg savner dere ganske mye!

1 comment:

  1. hørtes travelt ud :P tenkte du hadde møye å jær ja, mn offdå! x) me savne dg hær haima :/ nå he æg våre å sagt hadæ te mona ao, hu raise sikkar nå snart.. hailt merkele egentle! mn du får kosa dg viare, så snakkes me snart ;)
    klem Stina :)

    ReplyDelete