Thursday 13 August 2009

lutcher high school

Tid for å oppdatere dere på hva som skjer her borte! Har nå gått 3 dager på high school, og jeg må si at jeg liker det til nå! Første skoledag var litt kaos, i hvertfall inni hodet mitt. Måtte bytte mange klasser osv, men jeg har begynnt å komme meg til rette nå.
Timeplanen min ser sånn ut, for øyeblikket:
Advanced math honorary class
English, honorary class
Sports Medicine
- Lunch
Food and nutritions.
Dei to første faga er ganske vanskelige, så tror jeg blir nødt til å bytte matte. Men jeg henger med i svingene i engelsken, vi har for det meste om britisk litteratur, og vi hadde mye om det i fjor så jeg skal nok klare meg!

Ellers har jeg begynnt på Cross country (orientering). Hadde min andre trening i dag, det er ganske hardt i varmen her, men har gått fint til nå.
I dag har jeg gått på skolen, så rett på cross country-trening. Vi kjørte 40 min (i en sånn gul skolebuss!!!!) til et treningssenter i Baton Rouge og trente styrke der en stund, så kjørte vi videre til en park der vi løp 1 mile (1,6 km). Etter det var jeg med noen av cross country-jentene og spiste på subways. De slapp meg av hjemme etter det, og rett etter jeg hadde kommt ut av dusjen ventet en sms fra en jente eg har sittet med i lunchen, så hun og en veninne kom og plukkte meg opp så kjørte vi til hennes hus og "just hung out" De er kjempekoselige, og vi har lagt mange planer for helgen! Så jeg kom hjem kl 10 i dag, hadde vert ute av huset siden 7! Det er mye som skjer men jeg koser meg kjempemye.

Og jeg fant nettopp ut at cross country-teamet trener HVER dag, inkludert helgene. Jeg skal prøve å finne ut hvor strenge de er når det kommer til å skulke treninger.. :)
Akkuratt nå er det så sykt mye som skjer.
Skal poste bilder senere, orker ikke nå. Sovner snart!

1 comment:

  1. woow. sga sei=) haurtes kjempe kjekt ud då Eli.
    Godt du he fonne deg nogen venna å henga mæ;)
    Uniformen va jo greie den au;):P
    orientering kvææær dag:O? hallo æ di galne?? hehe
    du æ goe. stå på:D

    me savne deg her heima;)

    ReplyDelete