Wednesday 19 August 2009

Siden sist har jeg gått på skolen, trent cross country, spist og sovet. Jeg har kommet inn i en rutine, og det gikk nettop opp for meg at jeg har vert her i nesten en måned!


Mandag trente vi styrke på et treningssenter i Baton Rouge med cross country-teamet, og så løp vi 3,2 km i en park. Jeg liker å løpe i den parken, fordi det er bakker der. Resten av Louisiana er flatt! Og så er det ganske koselig å ta buss sammen med de andre på laget, turen tar 40 min hver vei. På turen bort snakkte vi om norsk musikk, og ipoden min gikk på rundgang så de fikk høre litt Kaizers Orchestra og Klovner i kamp. En av guttene på laget hadde også hørt mye på Basshunter, så han mente at han kunne teksten til Boten Anna og Vi sitter här i venten, noe som var sykt merkelig å høre på. Minnte meg om da hun jeg satt barnevakt for på 4 år prøvte å synge Hannah Montana-sanger på engelsk.


I dag har jeg gått tur med hundene. Jeg gikk først litt med den ene hunden, så gikk jeg hjem og byttet hund og gikk litt til med den andre. De er i så dårlig form at jeg kan ikke gå særlig langt før de blir slitne.

1 comment:

  1. hei. kom deg heim mæ en gong for dæ æ farligt å sova mæ skorpiona. gratulera som nesten tante t babyen. godt du trives. hilsen tante

    ReplyDelete